Reklamační řád
Pro efektivní řešení reklamace, nám prosím zašlete následující informace na email info@dopecbd.cz
- Podrobnosti o incidentu:
- Kde, kdy a v jaký čas došlo k incidentu v prodejním automatu.
- Způsob platby:
- Specifikujte, jakým způsobem jste platil/a za zakoupený produkt.
- Částka transakce:
- Uveďte částku, kterou jste platil/a v souvislosti s reklamovaným produktem.
- Název zakoupeného produktu:
- Popište, který produkt jste zakoupil/a a jaký model či variantu jste si vybral/a.
- Popis problému:
- Podrobně popište, co přesně se stalo s produktem, který reklamujete. Přiložte fotku nebo video, pokud je to možné, pro lepší pochopení situace.
Tyto informace jsou pro nás klíčové k efektivnímu odstranění závady a úspěšnému vyřešení vaší reklamace. Prosíme, uveďte také následující osobní údaje:
- Vaše jméno a příjmení:
- Telefonní číslo:
- Číslo účtu:
Děkujeme za spolupráci a předem se omlouváme za případné nepříjemnosti spojené s reklamací.