Reklamační řád

Pro efektivní řešení reklamace, nám prosím zašlete následující informace na email info@dopecbd.cz

  • Podrobnosti o incidentu:
    • Kde, kdy a v jaký čas došlo k incidentu v prodejním automatu.
  • Způsob platby:
    • Specifikujte, jakým způsobem jste platil/a za zakoupený produkt.
  • Částka transakce:
    • Uveďte částku, kterou jste platil/a v souvislosti s reklamovaným produktem.
  • Název zakoupeného produktu:
    • Popište, který produkt jste zakoupil/a a jaký model či variantu jste si vybral/a.
  • Popis problému:
    • Podrobně popište, co přesně se stalo s produktem, který reklamujete. Přiložte fotku nebo video, pokud je to možné, pro lepší pochopení situace.

Tyto informace jsou pro nás klíčové k efektivnímu odstranění závady a úspěšnému vyřešení vaší reklamace. Prosíme, uveďte také následující osobní údaje:

  • Vaše jméno a příjmení:
  • Telefonní číslo:
  • Číslo účtu:

Děkujeme za spolupráci a předem se omlouváme za případné nepříjemnosti spojené s reklamací.

Zpět do obchodu